Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2008 18:03 - Малко бира за самотници
Автор: baruh Категория: Изкуство   
Прочетен: 1534 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 12.12.2008 18:06


                                  „...Всички,които не пият,
                                        са или болни,или подлеци.”

Киснеещ с чаша бира в блудкавата непланираност на самотното пребиваване си мисля,дали изобщо всичко това около мен има някакво значение.Разбира се,че не,от къде да го има?
Лека глътка бира,приятно кисела и хладка.Наоколо твърде много светлина,втръснало ми е.Мразя прекалено искрящите помещения,с всичките им телевизори,лампи по тавана,светещи барове и лъскави маси;просто ме ръгат в корема,става ми тъжно.Още повече мразя да са просторни,особено с таван на пет-шест метра.Но сега не ми пука.Просто отпивам още една глътка бира,след нея още една.Пия някак страстно,писнало ми е,само броя интервалите между глътките.Чат-пат поглеждам наоколо:трупове,весели трупове,тъжни трупове,ангажирани трупове,ставащи и сядащи трупове;и на всинца ни сервират чаша бистра повърня,а ние си я пием и се веселим.
Малка пауза за глътка бира;обичам тъмна бира.
Преминават много образи,никой не остава.
Всичко се разлага на дъното на празната бутилка бира,но какво от това?
Зачеркни,купи още една бира и мри.
Поръчвам си втора бира,отсреща ме поглеждат,май се чудят защо пия сам,и аз не знам.Те също пият бира,само че тяхната бира е светла,твърде сладнееща за моя език.Изглеждат ми скапани,може да не са.Донасят ми бирата,отпивам,приятно е,забравям за всичко.
Всичко-каква смешна дума,какво ли значи?Може би да пия светла бира,но не вярвам.Няма значение каква е бирата,накрая свършва.
Питам се дали има разлика между следните лайна:”Просто се радвай!”, „Просто недоволствай!”, умните хора казват,че има,може пък да са прави,знам ли?
Тия от отсрещната маса си тръгват,а на мен ми остана да си допия бирата и след това...Няма след това...Това Е.


Тагове:   малко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - 1
12.12.2008 18:38
Сериозно познато , братко .. разликата е в бирата . Аз определено имам нужда от по - стабилни течности . Еби живота и тва е ..
цитирай
2. baruh - Поздрави
12.12.2008 19:10
Дам,шибана работа.
цитирай
3. basta - аз днес се видях с моя дядо, който ...
12.12.2008 19:57
аз днес се видях с моя дядо, който съвсем скоро ще си отиде от този свят. рядко го виждам, защото живее на 300 км. далеч от мен. знам, че това беше последния път, когато го виждам. искам да живее още. искам да живея и аз, да не пропилявам живота си.
не знам защо ти чувстваш празнота, но аз съм убедена, че има и пълнота в живота, от която може да ни е добре. и знам, че тази пълнота е вътре в нас, само да я открием...

напоследък в музиката откривам много, дори ми се иска да спра да говоря, само да слушам музика... искам пак да те поздравя с любима песен и ти пожелавам хубави неща в живота ти, ако ги искаш.

приятна вечер, и аз бих пийнала една бира!

http://www.youtube.com/watch?v=lgTO_BQzHTw

цитирай
4. baruh - Поздрави
12.12.2008 22:47
Приятна песен.Ето и една от мен:
http://www.youtube.com/watch?v=f-1MTLFo0mc
цитирай
5. basta - благодаря, хареса ми песента, к...
12.12.2008 23:33
благодаря, хареса ми песента, както бях изморена, много ме разведри!
поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baruh
Категория: Други
Прочетен: 149768
Постинги: 53
Коментари: 225
Гласове: 1425
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031